Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бушнєв Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Бушнєв Ю. С. Формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності козацьких класів [Електронний ресурс] / Ю. С. Бушнєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 322-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_42 Розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки. Виявлено стан розробленості проблеми формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу в теорії та практиці професійної підготовки. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки. Розроблено методичне забезпечення моделі формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу, педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки й експериментально перевірено ефективність означеної моделі.
| 2. |
Бушнєв Ю. С. Формування громадянської позиції майбутніх учителів у процесі педагогічної практики на базі козацьких класів загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Ю. С. Бушнєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_21 Розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки. Виявлено стан розробленості проблеми формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу в теорії та практиці професійної підготовки. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу та педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки. Розроблено методичне забезпечення моделі формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу, педагогічні умови її реалізації під час професійної підготовки й експериментально перевірено ефективність означеної моделі.
| 3. |
Бушнєв Ю. С. Громадянськість як інтегральна якість особистості: філософсько-педагогічні запити [Електронний ресурс] / Ю. С. Бушнєв // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 50. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_50_12
| 4. |
Бушнєв Ю. Моделювання процесу формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності в умовах педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / Ю. Бушнєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 9. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_9_5
| 5. |
Козлова О. Педагогічні умови формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / О. Козлова, Ю. Бушнєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 10. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_10_21
| 6. |
Бушнєв Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування громадянської позиції майбутніх учителів у позанавчальній діяльності педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / Ю. С. Бушнєв // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2017. - Вип. 49. - С. 26-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2017_49_4
|
|
|